El disseny del packaging d’un producte és un dels reptes que s’enfronta tot departament de màrqueting a l’hora de llançar un nou producte al mercat. Idealitzar i materialitzar el concepte i els valors que s’han de reflectir al pack, així com, l’origen i la història de la marca, són un dels principals objectius que ha de respondre.
Comptar amb una imatge adequada que connecti amb el consumidor porta a les marques a reinventar-se constantment. Per això, la realització d’un rebranding per canvis en la formulació del producte, l’actualització de la imatge de marca, o, un gir en l’estratègia de la companyia, motiven a l’equip de màrqueting i disseny a idealitzar una nova imatge del pack.
Tal com avançàvem en l’anterior article “El Packaging: clau en tota estratègia de marca“, hem d’entendre el pack com una unitat on es resumeix tot. A més, el seu poder de persuasió el converteix en una acció de comunicació altament efectiva: és un dels pocs elements corporatius que el consumidor escull lliurement en el lineal i se l’endú a casa. Transportant i fent-se seva la marca. De la idea a la impressió; de la impressió al punt de venda i del punt de venda a la llar.
Així és com Cideyeg Packaging, gràcies a la seva tecnologia d’última generació, dona vida a les idees.
En articles anteriors ja hem tractat quines són les tendències més actuals i com afrontar els canvis d’hàbits que planteja la nova normalitat: minimalisme, sostenibilitat i digitalització són els pilars que lideren el mercat a curt i mig termini. Pots recuperar l’article aquí.
Aconseguir materialitzar una idea i unificar-la en un pack fet a mida amb materials de primeríssima qualitat i amb compromís mediambiental no és una tasca fàcil. Per això, a Cideyeg Packaging comptem amb el suport de la companyia alemanya Heidelberg, el nostre partner tecnològic líder del mercat en solucions d’impressió.
Aquesta fidel aliança ens permet presentar i posar a disposició dels nostres clients òptims acabats que mostren la diferència i fan realitat qualsevol projecte.
En els detalls està l’excel·lència. Cuidem i mimem cada projecte com una peça única. Són moltes les opcions i les seves combinacions quasi infinites: cobertures especials, vernissos, stamping, impressió sobre múltiples suports, pantones… Per això, confiem en els equips marca Heidelberg per imprimir amb la màxima qualitat i amb una alta consciència mediambiental.
Els diferents equips de la firma ens permeten especialitzar-nos amb la impressió amb diferents tipus de tinta, així com les eco-friendly en UVI o convencional. D’aquesta manera, ens adaptem a les especificacions i exigències de cada projecte. A més, i amb la finalitat de seguir amb el nostre pla a futur d’estalviar amb l’emissió de gasos i reduir l’impacte ambiental, disposem d’un flux de treball que permet automatitzar tots els projectes. Zero defectes i un 100% de fidelitat del projecte original. Reduint la maculatura i/o les repeticions amb el que això comporta. Així com, amb l’estalvi dels temps i optimització del rendiment i la productivitat de la maquinària per agilitzar el procés de producció. Els nostres equips Speedmaster XL poden produir fins a 18.000 plecs/ fulls per hora.
La consciència mediambiental que caracteritza la firma Heidelberg garanteix que els equips compleixen les regles d’emissions CO2 mínimes, racionalitza el consum d’energia i elimina les maculatures.
Actualment, les marques i els dissenyadors ens exigeixen una reproducció exacta de colors i acabats. Per això, comptem amb un laboratori de tintes i un equip professional més que capacitat per controlar la precisió que exigeix cada projecte.