Com influeix el packaging premium en les vendes de productes de cosmètica i perfumeria?

Com influeix el packaging premium en les vendes de productes de cosmètica i perfumeria?

En un mercat competitiu com el de l’alta cosmètica i perfumeria, les marques s’enfronten a un repte constant: sobresortir per acabar a la cistella de la compra del consumidor. Hi ha una infinita varietat de productes disponibles, per això, el packaging en cartronet esdevé un element clau per diferenciar la marca i transmetre una percepció de sostenibilitat, luxe i qualitat; atributs que més es valoren en un sector com aquest. 

En l’article “Packaging per cosmètica: Disseny i acabats de luxe per augmentar el valor del producte” parlàvem de com destacar i aconseguir un posicionament de marca i de producte a través del packaging que, a la vegada, permeti establir vincles emocionals. En aquest, parlem de la importància de sobresortir en un mercat tan saturat on el packaging premium i en cartronet juga un paper decisiu en el procés de venda. Ho detallem més endavant:

El repte de destacar-se en un mercat altament competitiu

Les marques de l’alta cosmètica no només competeixen entre elles per captar l’atenció dels consumidors, sinó que a la vegada han de complir amb les altes expectatives d’aquests en termes de qualitat, estètica i exclusivitat. El packaging cosmètic, per tant, no només s’utiliza per protegir i guardar el producte, sinó que també és una (poderosa) eina de màrqueting que influeix directament en la decisió de compra.

Els consumidors de productes de cosmètica de marques prèmium i alta gamma esperen que l’estoig reflecteixi aquesta qualitat superior i estigui a l’altura del producte que adquireixen. Un envàs que no compleixi aquestes expectatives pot afectar negativament a la percepció de la marca i, per tant, a les seves vendes. En aquest punt és on entra en joc la ideació, creació i producció d’un ‘pack’ de cartró d’alta gamma i qualitat que sobresurti en el lineal i desprengui els valors i el caràcter de marca. Rol que des de Cideyeg treballem al màxim nivell per complir amb els objectius de cada marca.

L’estoig, l’envàs, el ‘pack’… diguis com li diguis, és el punt tangible on es troben el concepte de marca i el producte que vesteix. Per això, és igual d’important distingir-lo i verificar el seu origen i autentificació; aspectes que donen coherència i sentit a la notorietat de marca. En aquest punt, des de Cideyeg donem l’opció de nodrir-lo amb aplicatius i segells de traçabilitat que el distingeixen i donen sentit a l’acció de compra.

 


Un envàs que no compleixi les expectatives del consumidor pot afectar negativament la percepció de la marca i, per tant, a les seves vendes.

Packaging de cartró compacte per una major percepció de luxe i qualitat 

A Cideyeg Packaging oferim solucions, acabats i materials que transmeten aquesta percepció de luxe i qualitat que persegueixen les marques de l’alta cosmètica i perfumeria. Envasos dissenyats i produïts per captar l’atenció a primera vista amb una estètica elegant i un acabat impecable que transmet exclusivitat:

 

En un mercat competitiu i saturat com el de l’alta cosmètica i perfumeria, el packaging premium esdevé una eina essencial per a les marques que volen destacar-se. A Cideyeg Packaging proporcionem solucions de packaging de cartronet compacte que milloren la percepció de luxe, qualitat i exclusivitat dels productes a la vegada que fan augmentar el seu atractiu al punt de venda influint directament en les vendes.