Cideyeg Packaging, líder en producció de packaging de cartó compacte personalitzat i experts en “folding”, revelen els patrons que predominaran en els pròxims anys en el sector de les arts gràfiques. El packaging del futur ha arribat per quedar-se.
2022 va ser un any convuls a nivell global. Les conseqüències de la pandèmia, la falta de matèries primeres, l’acceleració de la digitalització o els canvis socials han marcat un gran punt d’inflexió a les empreses i a la societat en general. I, el sector de les arts gràfiques i el packaging no ha estat una excepció. En un mercat cada vegada més connectat i amb més competitivitat el repte està amb destacar per sobre dels altres amb nous i innovadors acabats que aportin un plus de personalitat al pack i al producte.
Cideyeg, empresa familiar i líder en la producció de packs de cartó compacte personalitzat, fa 60 anys que treballa per reconegudes marques del sector de l’alta cosmètica, perfumeria, farmàcia, alimentació i tèxtil. La seva missió és vestir els productes perquè llueixin en el lineal amb material de qualitat i valors sostenibles.
”
En un mercat cada vegada més connectat i amb més competitivitat el repte està a destacar per sobre dels altres amb nous i innovadors acabats que aportin un plus de personalitat al pack i al producte.
Que aixequi la mà qui hagi fet alguna compra únicament perquè s’hagi sentit atret pel seu embalatge. Una identitat única i distintiva, cridanera i amb personalitat són els atributs principals que marquen la diferència. A vegades són només detalls, colors i/o acabats els que condueixen al consumidor a portar un producte o altre a la cistella de la compra. Aquest moment és el més decisiu i, sovint, només de mil·lèsimes de segon. És per això pel que s’ha de treballar molt acuradament tot el procés creatiu i de producció per aconseguir uns resultats impactants.
Hi ha diverses tècniques que ajuden a una millora del propi packaging i els seus acabats, com per exemple, el stamping, serigrafies de volum, capes de vernís brillant o mate… encara que és l’etapa final del procés de creació i ideació del producte gràfic, és una de les més importants per les infinites possibilitats que ofereix. Gràcies a la infraestructura 360 integrem tota la cadena productiva i un acompanyament totalment personalitzat a cada moment del procés. Donem resposta a cada necessitat i projecte les 24 hores del dia, els cinc dies de la setmana.
Jugar amb tons brillants, textures o modificar les composicions genera un impacte positiu en la decisió de compra. El resultat? Un producte gràfic elegant i ben cuidat, amb tons platejats o daurats i amb personalitat que transmet una imatge d’alta qualitat, sofisticació i delicadesa.
No seria possible la realització de cada un dels acabats mencionats anteriorment sense una maquinària d’última generació i amb l’aplicació d’innovadores tècniques. A les nostres instal·lacions, amb més de 10.000m2, comptem fins a 30 cossos d’impressió òfset, tant en tinta convencional com en tinta UVI. Amb el segell de garantia Heidelberg, líders en el mercat amb solucions d’impressió de plecs, oferim la màxima qualitat d’acabats en cada projecte. El resultat de sumar 60 anys d’experiència amb l’última tecnologia és un packaging més responsable, sostenible i una producció energèticament eficient.
Amb orientació a millorar el nostre pla estratègic de sostenibilitat ambiental i vestir els productes amb cartó compacte personalitzat d’alta qualitat i energia verda: l’any passat vam estalviar l’emissió de 160,55 tonelades de CO2 gràcies a la posada en marxa de les 1.000 plaques solars. Així mateix, treballem amb materials d’alta qualitat i posem a disposició de cada client la possibilitat de produir els seus packs amb paper i cartó certificat pels avals FSC i PEFC; organitzacions internacionals que garanteixen una protecció, conservació i gestió forestal sostenible.