En articles anteriors com“Com influeix el packaging prèmium a les vendes dels productes de cosmètica i perfumeria?” tractem el latent desafiament que s’enfronten totes les marques per captar l’atenció del consumidor i acabar a la seva cistella de la compra. Repte que s’intensifica encara més a sectors com el de l’alta cosmètica o la perfumeria que el ‘packaging’ forma part del mateix producte, l’eleva i li fa augmentar el valor.
Aquest mateix ‘pack’ respon a una doble funcionalitat: protegir l’article i seduir el comprador. Una doble funció essencial i desafiant, tant per a les marques perfumistes com pels fabricants de ‘packaging’, doncs, han de protegir a un producte molt delicat i destacar en un mercat altament competitiu.
A Cideyeg assumim aquest desafiament i creem envasos de cartró compacte per a marques prèmium que busquen elevar el seu producte amb ‘packs’ de luxe.
L’èxit d’un perfum depèn tant de la seva fragància com del seu poder d’atracció i imatge que projecta
La fragilitat d’un flascó de perfum exigeix un ‘pack’ que el protegeixi sense restar elegància ni estil. El seu èxit no només depèn de la fragància, sinó també de la seguretat del seu envasat i del seu poder d’atracció. Vestir el producte amb un material compacte com és el cartró és sinònim de responsabilitat i sostenibilitat. Un avantatge que el consumidor valora, que les marques satisfan i que se’n beneficia el medi ambient. Al mateix temps, ofereix una major protecció davant de cops i factors externs (llum, temperatura) preservant la frescor de cada aroma. La versatilitat del material permet dissenyar amb una estètica elegant i un acabat impecable que transmet exclusivitat, responsabilitat i sostenibilitat. D’aquesta manera, el cartró compacte es converteix en el millor material gràcies a l’equilibri entre protecció i disseny.
En un mercat tan visual com el de la perfumeria, el disseny del ‘packaging’ és clau per captar l’atenció del consumidor. Un envàs ha de comunicar l’essència de la fragància i l’univers de la marca en una simple ullada. Per aquesta raó, l’acabat, la textura, els colors i les tècniques d’impressió que s’utilitzen en la creació de l’envàs juguen un paper fonamental que, a la vegada, afegeixen un toc de luxe i exclusivitat que destaca en el lineal. Els consumidors d’avui busquen alguna cosa més que una simple caixa: desitgen una experiència sensorial completa. A Cideyeg, entenem que cada envàs ha de narrar una història que desperti emocions i transporti al client a l’univers de la fragància.
El packaging de perfumeria, a més de protegir i ser atractiu, és una extensió de l’experiència de marca. Un envàs de qualitat pot transmetre luxe, sofisticació o frescor, reforçant el missatge de la fragància. Per a les marques d’alta gamma és important que el consumidor senti que el ‘pack’ és tan exclusiu i refinat com el producte que conté.
En conclusió, el doble repte de protegir i seduir amb el ‘packaging’ de perfumeria és un desafiament que requereix una combinació d’innovació tècnica i creativitat visual. A Cideyeg, treballem perquè cada envàs no només compleixi amb la funció de protegir, sinó també d’expressar l’essència de cada marca de manera impactant i memorable.
Per a les marques d’alta gamma és important que el consumidor senti que el ‘packaging’ és tan exclusiu i refinat com el producte que conté.